.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واكنش پروين به نظرسنجي برنامه 90

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به مسابقه نظرسنجی برنامه 90 گفت: برای من اصلا مهم نیست که ۶۰ درصد مخالفم بودند.
علی پروین در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه 62 درصد بینندگان برنامه 90 اعتقاد داشتند او نمی‌تواند پرسپولیس را از بحران خارج کند و تنها 38 درصد به او رای مثبت دادند، عنوان کرد: شب گذشته اصلا برنامه ۹۰ را ندیدم و جای شما خالی، تخت خوابیدم اما به ما خبر دادند که این اتفاق افتاده است. باین حال باید بگویم این مسابقه اس ام اس برای من خیلی خوب بود و اصلا از این بابت ناراحت نیستم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس افزود: خودتان می‌دانید همه شهرستان‌ها تیم دارند و خیلی‌ها ۹۰ را نگاه می‌کنند پس نمی‌توانم توقع داشته باشم که صددرصد همه به من رأی بدهند. حدود ۴۰ درصد رای هم خوب بود و من قلبا از این اتفاق راضی هستم.

پروین تاکید کرد: فوتبال ما در حال حاضر در کل ایران طرفداران خاص خودش را دارد. سپاهان، ذوب آهن و خیلی دیگر از تیم‌ها هستند پس این رأی ۴۰درصدی برای ما خوب بود و انشاءالله با قدرت رو به جلو حرکت می‌کنیم تا پرسپولیس را به بالای جدول بکشانیم. برای من اصلا مهم نیست که ۶۰ درصد مخالفم بودند.

وی خاطرنشان کرد: آن ۴۰درصدی که لطف کردند و به نفع ما اس ام اس دادند به دنبال آن هستم تا زحماتشان را جبران کنم. بالاخره ما در این فوتبال بوده‌ایم و می‌دانیم چه کار کنیم.

پروین در پاسخ به سؤالی که آیا از استیلی حمایت خواهید کرد گفت: روز گذشته حرف‌هایم را درباره حمید زدم و امروز هم او سر تمرین است و می‌بینید که تیم را تمرین می‌دهد.

وی از اظهار نظر درباره صحبت‌های پنجعلی خودداری کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 مهر 1390
برای شما اگر ارزش داشت به احترام 30 میلیون هوادار پرسپولیس یک مربی خوب می آوردید برای شما پست و مقام مهمتر است احتمالا مثل تیم استیل آذین به دسته پائین تر می فرستید و سپس سهام آن را با دوستانی مثل هدایتی می خرید
نا شناس 27 مهر 1390
آقای شمال نیوز دیروز پیامی در خصوص نحوه پوشش آندو در برنامه نود و ظاهر بازیکنان فوتبال فرستادم خجالت کشیدی کلا خبر را پاک کردی نکنه شما هم موهات بلنده ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.